قسمت

 عشقم از آن تو                                                                                                                 

تپش قلبم از آن تو                                                                                                            

شوقم از آن تو ...

عشقت از آن او                                                                                                                 

خنده هایت از آن او                                                                                                             

آغوشت از آن او ...

خاطره هایت از آن من                                                                                                       

خیالت از آن من                                                                                                              

نبودنت از آن من ...        

تمام داشتنت از آن او                                                                                                          

تمام داشته هایم از آن تو                                                                                                    

تمام نداشتنت از آن من ...

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بزن بزن دف دل را / خراب و خانه گل را / که من اسیر شبم شب

شعرخوانی ها- دو