از برکات سال جدید

 در اولین دقایق سال جدید و در پی فرموده های آقا در باب صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف کامپیوتر من دعوت ایشان را لبیک گفته و دقیقا بعد از سال تحویل زمانی که این بنده سراپا تقصیر عزم را جزم کرده برای عرض تبریک سال نو گرافیکش را آنچنان علیه من شوراند که تمام صفحات را به شکل آکاردئون مرحوم پدربزرگم نشان می داد. سپس چون دید که درس عبرتش را در دل سیاه من راهی نیست ناگاه ندایی برآورد که:" ای دختر ما تو را با نشانه هایی کوچک پند دادیم تا الگوی مصرفت را اصلاح کنی و این قدر در استفاده از کامپیوتر و ایضا اینترنت اسراف ننمایی ولیکن تو اعتنایی ننمودی پس از این پس ویندوزمان بالا نمی آید تا جانت بالا بیاید. باشد که عبرتی باشد برای دیگران." و اینچنین ما از نعمت کامپیوتر محروم شدیم.

و اینک پس از یک هفته مذاکره با کامپیوتر عزیز ایشان قول مساعد داده که در صورتی که بنده خودم را اصلاح کنم ایشان هم از در آشتی با من درآید. باشد که گناهکاران همه به راه راست هدایت شوند. آمین...  

پینوشت با تاخیر: سال نو مبارک

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بزن بزن دف دل را / خراب و خانه گل را / که من اسیر شبم شب

شعرخوانی ها- دو