یک سکانس از زندگی من

 نمای خارجی                                                                                                                      

یک شب نسبتا سرد بهاری در اواسط فروردین شاید ۱۷ ماه .ساعت حدود ۹ شب. من در تاکسی. مادر پشت خط(فقط صدایش شنیده می شود.)   

    •  من: بله
    • مادر: کجایی پس؟  
    • من: تو تاکسی ام. دارم میام.
    • مادر: بابا دیر شد.مگه امشب قرار نبود بریم خونه آقای ...
    • من: شما که می دونی من همیشه همین موقع از سرکار برمی گردم. 
    • مادر: بله می دونم. حالا بجنب.دیر شد.  
    • من:من نمی یام. خیلی خسته ام.  
    • مادر: حالا کجایی؟ ما قول دادیم. مردم که مسخره نیستن.  
    • من: خوب شما برید. من که با شما کار ندارم.   
    • مادر: شما تشریف بیارید خونه که بریم.
    • من:من که صبح گفتم نمی یام.   
    • مادر: ببین همه معطل تو هستن ها.می خوایم شام بخوریم.دیر شد بابا 
    • من: خوب شما شامتون را بخورید. من خودم میام یه چیزی می خورم. گفتم که... نمی یام
    • مادر: نمی یای که نمی یای.کی با اومدن تو کار داره. نون پیش توئه. با چی شام بخوریم؟... (لحظه ای سکوت)راستی نون خریدی؟...       

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بزن بزن دف دل را / خراب و خانه گل را / که من اسیر شبم شب

شعرخوانی ها- دو